Föreningens hela förvaltning sköts utav K&B Förvaltning
K&B Förvaltning är totalförvaltare vilket innebär att de sköter nästan allt som har med föreningen och våra fastigheter att göra. Hit vänder du dig om du har frågor gällande hyra av parkering, in- och utträden/överlåtelser, uthyrning i andra hand, mäklarbild/utdrag ur lägenhetsregistret, skatteunderlag, pantsättningar och aviseringar. För att komma i kontakt med K&B går det alltid bra att ringa kundtjänst vardagar 08:00-18:00.
Claes Andersson är vår ekonomiska förvaltare. Claes sköter den löpande bokföringen, ekonomifrågor, aviseringar, bokslut och årsredovisning samt lite annat.
Tag kontakt med Claes om du har frågor kring debitering.
Telefontider för ekonomi:
Mån-tis: 11.00-14.00
Ons-tors: 14.00-17.00
Fre-sön: stängt.
Mail direkt till Claes: claes.andersson@kbforvaltning.se
Mail för allmänna frågor kring ekonomi: faktura@kbforvaltning.se
Den Tekniska Förvaltningen består av fastighetsskötsel, nycklar, porttelefon, tags samt trädgårdsskötsel, städ och större projekt i fastigheterna.
Vår tekniska förvaltare är Alexander Qvarfordh.
Vid fel i fastigheten eller i din lägenhet kan du göra felanmälan via telefon till K&B Förvaltning. Kom ihåg att alltid uppge ditt namn, telefonnummer och objektnummer som du hittar i ditt köpeavtal, på hemsidan, i boendelistan på anslagstavlan eller det nummer som står på dörren.
Garantifel anmäls till K&B för bedömning. Då byggaren har gått i konkurs får styrelsen göra bedömningen hur åtgärden ska hanteras.
Garantifel för vitvaror anmäls till Elon/Kökscentrum per mejl: fastigheter@kokscentrum.com
Uppge följande: Namn, Adress, Tel, PNC-nummer (se produktens typskylt), Serienummer (se produktens typskylt) samt Felbeskrivning.
Gäller endast akuta fel som inte kan vänta på avhjälpande, ex. vattenläckage. Gäller dygnet runt.
OBS!
För avhjälpande av fel som inte är av akut karaktär eller akuta fel i lägenhet som faller under innehavarens ansvar enligt föreningens stadgar och praxis debiteras innehavaren alla avgifter som uppstår i samband med hanteringen. Minimum debitering 3000 kr.
Vid krisläge, ring Räddningstjänsten på 112.
Vid felparkerade bilar eller andra fordon på Terapislingan 30-40 kontaktas Aimo Park på nr. 0771-96 90 00. Gäller endast på föreningens mark.
Supportnumret för kollektiva tjänster hos Tele2 är 90 222.
Uppge att du ringer från BRF Stengodset samt din adress.
För mer information om kollektiva tjänster samt guider och felsökning för Bredband, TV-modul med mera läs här: Bredband, TV & Telefoni
För kontakt med styrelsen, mejla styrelsen@brflillhagsparken2.se.
Kontakta oss om du har frågor om föreningen eller förslag till styrelsen etc.
Vid felanmälan eller frågor om fakturor, mäklarbilder eller liknande kontaktas K&B Förvaltning enligt tidigare information.
Vårt kontaktformulär är tillsvidare avstängd på grund av stor mängd spam-meddelanden.
769639-7210
BRF Lillhagsparken 2
c/o Khoury & Bergström Förvaltning AB
Box 1436
411 42 Göteborg
Föreningen har sedan 1 januari följande bankgironummer: 311-3594
19 116 besökare sedan 2023-04-11